GB News: Ofcom har mottatt 373 klager angående Don Wooden-sendingen

Ofcom mottok 373 klager fra seerne Bo med Dan Wooden i kveld Åpningskveld for GB News 13. juni.

Figuren ble offentliggjort i regulatorens siste rapport om besøkende.

Det mottok også 125 klager Jeremy Wine Sendes på Channel 5 og 66 God morgen Storbritannia 9. juni.

Mr. Wooden, tidligere Showbiz-journalist og administrerende redaktør SolenBegynte sitt program 13. juni med en tale som kritiserte den forventede forsinkelsen med å avslutte den britiske koronaviruslåsen.

“Det er nå klart at det er et skritt å duplisere Kinas muligheter for å skape en mer forsiktig overlevelsesstatus blant noen folkehelsemyndigheter og politikere,” sa han.

Wood oppfordret publikum til å trekke seg tilbake mot “Doomsday Scientists” og sa at han tok kontroll og var “avhengig av makt”. Han beskyldte regjeringen for å “skremme publikum til å støtte låsene” med skremmende taktikk.

Emerging GB News hevder seg som en direkte snakkis for store nyhets kringkastere.

Stolen sin, Andrew Neal, vil vise seerne “lidenskapelige programledere med sterke, inderlige personligheter og sans for humor” på åpne netter, og oppmuntre til “uhørt” synspunkter.

Det møtte en start da annonsører, inkludert cidermerke IKEA og Koperberg, trakk annonsene sine. IKEA sa at GB News ‘kringkasting ikke var i samsvar med “humanitære verdier”.

Neil påpekte at rådene til det svenske selskapet ble bøtelagt denne uken for å ha gjennomført en treårig spionkampanje mot sine egne arbeidere.

READ  Golden Globes 2021-vinnere: Full liste

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *